Asså jag vet inte om det är såhär med alla datorer (troligen) eftersom jag har varit en Ipad användare väldigt länge, fint värre, jag vet, men när man går in på de flesta sidor kommer det upp ads, och ibland så är det som en liten flik som diskret börjar låta om olika saker. 
(Ni kan se den lilla fliken i det högra hörnet som sedan blir en gigantisk flik i bild två)
 
Första gången jag upplevde det var det en reklam om svamp i underlivet och eftersom jag inte förstod vad som hände över huvudtaget så blev jag väldigt förrvirrad och lite nervös över att någon skulle höra mig sitta och titta på vad de trodde var svampinfektionsvideos. Och asså jag måste bara säga att det är ju bara helt hjärtlöst att sätta den där svampreklamen på det där stället. Jag menar, även om jag inte är bäst på datorer så föstår jag ju ändå att det är någon gömd ad någonstans när det börjar låta, men tänk en gammal tant och fortfarande inte förstått hur Iphones bara har en knapp, har precis bestämt sig för att bli lite nytänkande och köpt en dator, går in på TV4 play också börjar det plötsligt låta från ingenstans om svampinfektioner. Jag menar, vad ska de tro? Jag föreställer mig liksom hur de sitter hemma och tittar sig förrvirrat omkring och frågar: 
"Gud?" 
 
Nej, jag skojade bara, många tanter är duktiga på sånt där, men ändå jag tycker fortfarande att det är en dum reklam. Jag menar ingen vill höra om svampinfektioner i underlivet en fredagskväll precis när de ska äta sin svampsoppa eller vad de nu äter. 
 
Finns det ingenting som heter svampchips? Det känns som en sådan sak som borde finnas, eller har funnits men ingen ville ha det och det gick i konkurs tio minuter efter att det öppnade. 
 
Nejmen usch, jag kan inte sitta och skriva om svampchips precis när jag har skrivit om svamp i underlivet, vad är det för fel på mig? 
 
 

Kommentera

Publiceras ej