Clever rubrik huh? 
 
Egentligen ska jag plugga nu men jag klarar bara inte av det, har pluggat för mycket den här veckan, min hjärna är mos. 
 
Så, för någon vecka sedan fick jag godis från Sverige som min kära familj skickade och det inkluderade lite marabou, lite Beata godis och lite svenskt. Bland det var det djungelvrål och bilar till exempel. Så i förrigår tog jag med djungelvrål för jag tänkte att det kanske kunde vara kul, jag har ju sett några videos på youtube när folk testar det. Det var väldigt, väldigt, väldigt roligt att se folks reaktioner. En av runt 20 gillade det, och jag är ganska säker på att hon ljög hahah. På den första lektionen, government, så gav jag det till min kompis och hon stoppade det i munnen och jag kunde se hur hennes ögon började tåras. Andra kämpade och svalde det men drack också någon liter vatten efteråt, några gav bara upp och spottade ut det direkt. Andra slickade lite på det och sedan var det inte mer med det, de hade haft nog. Amerikanarna förväntade sig att pulvret på socker hahah, det var väldigt roligt. 
       Nästa dag fick jag lite dåligt samvete över att alla typ grät när de testade det och jag tog med bilar som folk gillade mer, även om inte lika många testade efter att de hade tappat all sin tillit till mig. 
 
Dagens quote får bli från min kompis som testade djungelvrål "That shit keeps me up at night now, not even kidding". 
 
Så, imorgon är den sista hemma amerikansk fotbollsmatchen, vilket är lite sorgligt (även om jag inte är säker på om jag ska gå eller inte hehe). Det påminner mig lite om att jag kommer lämna igen om åtta månader, och blir redan ledsen över att jag inte kommer se dem igen efter det hahah
 
Nu ska jag försöka plugga igen, adjö 

1 kommentarer

Mormor

12 Oct 2015 16:46

Hej mitt älskade barnbarn
Vet inte ens vad Djungelgodis är --- men --- försök inte pröva det på mig! I så fall tänker jag slå dig i tennis!
Lycka till med pluggandet - det brukar du vara duktig på, men visst tar det kraft att göra det på ett annat språk hur bra man än talar det. fast nu har du varit där så länge så det börjar säkert lätta.
Gråt inte ännu över att du ska lämna om 8 månader. Det kan du göra när det är 1/2 mån kvar.
Därpå ses vi.
Kramar från mormor, morfar, Provence och Medelhavet där det just idag ösregnar :(
Slickar o pussar o rullaruntförsök från Trixi

Svar: HUr kan du aldrig ha provat djungelvrål omg, säg åt sara och meja att ge dig det, du är inte svensk om du inte ätit det herre gud mormor... Hahaha hoppas på bättre väder för er, det är ganska bra här nu B)
kepslus.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej