Oj, oj, oj, nämen hallå
 
Jag vet inte vad det där var och jag tänker lägga mig bakom mig, hoppas ni kan göra detsamma. 
 
Ärligt talat vet jag inte vad jag ska skriva om, jag hade bara lite tid över så tänkte att jag kunde ta och skriva något. Igår var jag på en fotbollsmatch, den största på hela året, Fishers vs HSE. Jag går på HSE så jag stod med alla dem söta blåbären och på andra sidan stod Fishers, de röda beska lingonen. 
 
Asså jag vet inte vad jag skriver hahah
 
Nejmen det var jätteroligt, jag gick med en av de tyska utbytesstudenterna och där möte jag också några kompisar och den italienska och spanska utbytesstudenten. Jag börjar förstå reglerna för Amerikansk fotboll nu men egentligen kollar man inte särskilt mycket på matchen, man pratar mer med folk. 
 Så första halvtiden stod vi i "the bleachers" och sedan vid halvtid gick vi därifrån och träffade Giovanni (italienska utbytesstudent, och Fernando (spanska utbytesstudenten) och så pratade vi tills det var runt 7 minuter kvar på matchen. När vi lämnade matchen stod det 21-0 till Fishers, och när vi kom tillbaka stod det 31-26 till Fishers och sedan de sista 7 minuterna så tog vi hem allt och matchen slutade 31-39. Om man känner mig vet man att jag inte är den mest sporteuniastiska personen du någonsin kommer träffa men alla flippade under matchen och det var sådan stämning och man blir väldigt meddragen i det. 
 
Sedan åkte jag hem och hade ett "slumber party" med den andra tyska utbytesstudenten (som inte gick på matchen), min värdsyster och henne kompis. Det var roligt men jag var så trött... 
 
Ha det bra tills nästa gång jag hr tid över, adios
Fishers, HSE, amerikansk fotboll, vi vann!!, vs,

1 kommentarer

mormor

16 Sep 2015 15:58

Hej igen. Sportreporter!!??? För amerikansk fotboll!!!????
Solsting - eller ??
Men du verkar haft/ha kul och Oscar blir nog jätteglad. Han har börjat spela här igen. Du får dra ihop ett gäng med dina söta vänner och bilda ett Chare-leadergrupp (eller vad det nu heter). Jag kan sy små söta fransiga kjolar till er och stora rosetter till håret och som armband. Ni kommer att bli jättegulliga och jättepoppis bland Oscars kompisar :)
Kram för denna gång
Mormor, som undrar om mina svar kommer fram till dig - låt mig gärna veta för om de ej kommer känns det lite fånigt att skriva. PUSS!!!

Svar: de kommer fram haha, det heter cheerleader btw, som i "to cheer" hahah xD <3
kepslus.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej