En sak som lärare säger som är så sjukt irriternade och förvirrande är när de säger "det är okej om ni... bara ni säger till mig så kan vi lösa det tillsammans" också kommer man och berättar att man inte är klar med uppsatsen eller vad det nu handlar om, och de svarar "Ja... Det är ju verkligen inte bra... Det finns stor chans att jag måste underkänna dig nu..." och man ba "DU SA FÖR TIO SEKUNDER SEDAN ATT DET INTE GJORDE NÅGOT SLUTA SLUTA SLUTA VARFÖR LJUGER DU????"

Det är som att de försöker lura en till att berätta hur man har failat... Jag menar, varför säger dem att det är okej, tills det händer på riktigt? Varför ger dem oss lite hopp, bara för att det ska krossas ännu hårdare. Jag har lärt mig att inte lita på lärare när de säger så för de ljuger bara. 

Jag vet inte, det är bara så irriterande, jag hatar när de gör så. Liksom var ärliga från början om ni vill att vi ska vara ärliga från början. 

Nu har jag klagat tillräckligt, hej då. 
haha, lögner, skola,

Kommentera

Publiceras ej