Så, okej, nu kan jag skriva igen. Jag är nu en ägare av en dator så nu kan jag faktiskt skriva lite då och då. Måste dock vänja mig med det här stora tangentbordet för på Ipaden hade jag ett jättelitet och mina fingrar har inte lärt sig än (asså att skriva på ett större tangentbord). Det är som musiklärare alltid säger när de får för sig att man måste kunna spela gitarr för att överleva i livet, "Fingrarna har ett minne".  
             Jag ville bara säga förresten att den här bloggen kommer i framtiden handla mer om USA (eftersom jag ska dit) och mindre om vad den nu handlade om innan. Jag har bestämt att jag vill ha så lite kontakt med Sverige som möjligt men då blev inte alla glada så jag sa att jag skulle skriva på den här bloggen istället. Kommentarena kommer nog också stängas ner... När jag säger det så låter det lite att jag ska tas iväg till ett fängelse och allt jag någonsin gjort kommer försvinna eller något.
           Det påminner mig, ORANGE IS THE NEW BLACK, omg jag kollade precis klart på den nya säsongen och asså vaaaa?? Jag vet inte ens vad jag ska säga, jag förstår absolut ingenting... Det är som att jag sitter på NOn igen, asså ingenting hänger ihop. Eller, jo, jag antar att jag fattar, det är mer att jag vill veta vad som kommer hända. 
 
Nejmen jag har inte så mycket mer att skriva om och håller på att dö av värme så måste ut eller någonting. 
 
Det här kan nog ha varit det tråkigaste inlägget jag någonsin skrivit. Jag är ledsen.... Hoppas någon sa något roligare idag så att ni kanske fick höra något kul i alla fall. 
 
haj då
 
            

Kommentera

Publiceras ej