Ugh, jag vet inte vad jag skriva om en en gång. Grejen är inte den att jag inte har saker att skriva om, det är bara det att jag inte vill skriva om någon av dem hehe... 
 
Asså ärligt talat har det inte hänt jättemycket som är värt att skriva om som jag är villig att skriva om, (ni som känner mig vet att jag kan hamna i pinsamma situationer... Är för tillfället i en och tror jag har kommit till en dead end här....) 
 
Så jag har gått med i track, vilket betyder att vi springer korta distanser mer eller mindre. Säsongen har inte startat än tho, så kör weights just nu. Första gången jag var där så hade jag inte druckit eller ätit tillräckligt så kände mig yr efter bara någon övning. 
 
Det påminner mig om skillnad mellan Sverige och USA, när jag sa till coachen att jag var yr så sa han åt mig att sitta ner och komma tillbaka igen och jag gjorde det en stund. Han frågade inte hur jag mådde eller liknande. Jag vet inte, men i Sverige så hade någon ringt ambulansen och tvingat mig att dricka fyra liter vatten och ligga ner. Han brydde sig inte särskilt mycket. Här är det verkligen vinna eller försvinna ni vet. Nu så äter jag i alla fall och dricker mycket innan tränningen så nu blir jag inte yr längre tack och lov, men det är fortfarande ganska intensivt. 
 
Asså mina fingrar burrar som en TV om ni vet vad jag menar? Jag vet inte det känns bara konstigt. '
 
Gick över nu, jag är ingen TV längre. 
 
Jag har så mycket läxor...... En kompis berättade att det är mycket högre akademisk nivå här än på andra skolor och jag undrar bara varför...? Varför kunde inte jag hamna på en slackskola där folk lär sig att spotta i hinkar eller något, asså var blev det fel? 
 
Nu ska jag försöka plugga lite men vi alla vet nog hur det kommer sluta... Adjö, godnatt, marhasalamas, adioooooos, goodbye, nu sover vi och flyger, som fåglar över stan, som fåglar över stAAAAAAAAAN 
 
Jag vet inte vad marhasalamas betyder och jag är 99% säker jag stavade det fel så fråga inte 
 
Det är en sång från ett barnprogram kan vi släppa det nu? Det får bli dagens quote för jag vill spara lite på mina andra heheh

Kommentera

Publiceras ej