Jag har börjat inse att jag är påväg att sluta på min skola, som jag har gått på i 13 år. Eller nej, det var en lögn, jag kan inte fatta det. Det känns helt konstigt att jag inte längre kommer komma dit varje dag och lära mig vart jag ska sätta kommatecken, något jag fortfarande inte förstår. 

Nej men asså det här är helt sjukt, jag vet in te ens vad jag ska skriva, Det känns mer logistiskt att jag ska åka till USA i ett år än att jag ska sluta på min skola. Nej men herre gud jag börjar ju nästan gråta av att tänka på det, vad händer? På skolavslutningen kommer alla ju drunkna i mina tårar. 

Nej men... Näääääääää sluta! Det här är ju helt sjukt! Jag vet inte ens om jag är glad eller ledsen. En del av mig är glad för jag behöver verkligen ett luftombyte med människor, no offense, men ändå... Hur ska mina lärare klara sig utan mig? Hahha nej de är stora nu, de klarar sig utan mig. 

Nu bestämmer jag mig för att det här är bra. Det behövs för jag skulle inte klara ett år till på skolan trots att den har blivit mitt hem. Dags att flytta. 

Aww vad sorgligt...   

Jaha... Nu ska jag gå och försöka acceptera mitt öde. Adjö
hej då, nian, skola, skolavslutning, sorgligt,

Kommentera

Publiceras ej