Så, när man läser rubriken kanske man tänker att jag har sett något jag inte vill se alls och mitt öga kommer vara stängt för all framtid, men så är det inte (jag vet, ingen tänkte det men jaha, jag tyckte det va kul om ni tänkte det). Jag har inte sett 2 girls 1 cup eller någon extra äcklig game of thrones scen när någons huvud huggs av, mitt öga är fortfarande oskyldigt och gulligt (hmm). Dock, en tråkigare historia, en sannare historia, så har en blodådra i mitt öga spruckit och det röda vägrar försvinna så det ser ut som att jag har kollat på 2 girls 1 cup och mitt öga ba 
"Nej det här är för mycket, nu vill jag inte mer" och bara spräckte en ådra. Det såg i alla fall hemskt äckligt ut. Senare när min mormor skulle kolla när,are eller något upptäckte vi att jag inte bara har sprickande blodådror lite här och där, utan också typ gula ögonvitor... 

Och asså ingenting är farligt eller så, det är jättefånigt, vissa människor får gula ögonvitor i kanterna när de är äldre... Jag antar att mina sista år är påväg eller nått... 

Men nej vad hemskt! #Foreveryoung (#godislaughinginthecloudslike"hahayeahrightnotyouBeata) 

Jag är så töntig haha

Hursomhelst, tillbaka till den tråkiga ögonhistorien som inte inkluderar 2 girls 1 cup. 

Så, jag hade uppvisning på dansen i fredags och alla delade smink som den stora dansfamlijen vi är, bara det att ingen av oss är familj i någon gav mig ögoninflammation. Nästa dag vaknade jag nämligen med ett svullet äckligt öga och jag trodde det var kört pga blodådran som fortfarande var röd. Det var det tack och lov inte och nu är det typ inte ens svullet längre. Det är lite rött och liiiite svullet men förhoppningsvis borta imorgon. Man vill ju vara vacker nu när skolan börjar igen! Hahahah kill me... 

Om ni undrar varför jag skrev så mycket om 2 girls 1 cup så har jag inga svar, har inte sett den så jag kan vara lycklig. Funderar dock på att bryta lyckan och kolla på den, men vågar nog inte. 

Ha så kul i skolan eller på jobbet, good bye
2 girls 1 cup, för många töntiga, hashtagged, hashtags, inflammation, öga,

1 kommentarer

Emelie

28 May 2015 13:40

Hej,
Jag gillar din blogg och älskar hur du skriver. Du verkar som en såndär härligt knasig person. Fortsätt med det! Min kompis är i USA som utbytesstudent nu om du vill kolla in hennes blogg för tips osv :) Kraaamaamamar --> http://nouw.com/zdolsek



Svar: Aww tack så mkt :3 vilken organisation åker hon med? (:
kepslus.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej